2015/11/07

Podsumowanie października

Znów kolejny miesiąc minął szybciej, niż bym tego chciała... Ten czas pędzi coraz szybciej. Tęsknię za tymi dniami, kiedy nie miałam co robić, a godziny się dłużyły. Teraz nim się obejrzę już dzień mija i jest następny. Nie ważne, jak bardzo nie chcę. Każdy kolejny miesiąc szkoły uświadamia mi, ile teraz mam pracy i jak ciężko jest to wszystko godzić. Bo prowadzenie bloga to nie tylko pisanie, które w sumie zajmuje najmniej, bo ok. 1 godzinę. To również przygotowanie wpisu czyli przeczytanie książki, obejrzenie filmu, zebranie jakichś informacji. A to zajmuje najwięcej. Liceum + blog to nie lada wyzwanie.... Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj to, co mat-fizy (pozdrawiam tych, którzy to czytają) lubią najbardziej - liczby!


Statystyki

Przeczytane książki:
  1. Aplikacja - Lauren Miller - 10/10|460 str.
  2. Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame - 9/10|403 str.
  3. Gwiazda wschodu - Iga Wiśniewska - 7/10|191 str.
  4. Bracia Lwie Serce - Astrid Lindgren - 7/10|274 str.
Czyli w sumie:  1328 strony, co daje dziennie: 43 strony :/
Odwiedziliście mnie: 1053 razy (łącznie: 20 213) Dane pochodzą z Google Analytics
Wyświetlenia: 5004 (Łącznie: 100 030) Wg Bloggera
Obserwatorzy: 214 (3 nowych :P)
Google +: 259
Instagram: 295
Facebook: 222
Opublikowałam: 10 postów
Nowe współprace: -
Najlepsza książka miesiąca: "Aplikacja" - 10/10
Najgorsza książka miesiąca: -

Co nowego?

  • Jak już pisałam - nadal brak czasu. Jednak myślę, że dla takiej osoby jak ja, czyli dosyć dobrze zorganizowanej, to nie jest większy problem. Musze po prostu wyznaczyć sobie priorytety i ustalić jakiś plan dnia. Bardzo pomagają mi listy "To Do" wieszane na tablicy korkowej. Jeżeli chcecie post o organizacji czasu i organizacji w ogóle - piszcie!
  • Zaplanowałam sobie na październik kilka postów, z których większości nie zrealizowałam. W listopadzie muszę to nadrobić...
  • Mam tak dużo książek do czytania, że chyba znowu zrobię sobie plan czytelniczy, ale nie jestem co do tego przekonana, ponieważ nie lubię się ograniczać w kwestii wyboru lektury........

Linki miesiąca

Alabasterfox - Świetny blog lifestyle, który się przyjemnie czyta, szczególnie w jesienne wieczory :)


No i to tyle. A jak Wam minął październik? Kto był w Krakowie?