2014/12/01

Podsumowanie listopada

Liście opadają, a wraz z nimi kartki z kalendarza. W sumie u mnie niewiele drzew, o ile w ogóle jakieś, mają jeszcze swoje "ubrania". Grudzień wkroczył do kalendarza, niedługo skończy się rok, a wraz z nim - I semestr w mojej szkole. Te trzy ostatnie tygodnie chodzenia do "rzeźni wyobraźni i zapału" (niektórzy określają to miejsce szkołą) w tym roku to czas na poprawienie ocen i wybłaganie u nauczycieli wyższych ocen półrocznych. Choć ja do błagania się nie zniżam. Trzeba by podsumować miesiąc czytania i blogowania, nie uważacie?


Statystyki - liczby - matematyka :/
Przeczytane książki:
  1. Wzorzec zbrodni - Warren Ellis
  2. Miasto Niebiańskiego Ognia - Cassandra Clare
  3. 19 razy Katherine - John Green
  4. Pojedynki wampirów - Alyxandra Harvey 
  5. Kosogłos - Suzanne Collins
  6. Zabrana o zmierzchu - C.C. Hunter
  7. Szósty - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  8. Jedyna - Kiera Cass

Czyli w sumie: 2988 + 130 str. "Lawendowy pokój" = 3118 str. co daje 104 str./dzień
Odwiedziliście mnie: 4 305 razy (w sumie 51 062)
Obserwatorzy: 145 (9 nowych :D )
Google +: 176
Instagram: 148
Facebook: 68
Opublikowałam: 17 postów
Nowe współprace: Novae Res, Polacy nie gęsi i swoich autorów mają (akcja)
Najlepsza książka miesiąca: Miasto Niebiańskiego Ognia (10/10), Jedyna (10/10)
Najgorsza książka miesiąca: Wzorzec Zbrodni (6/10)

Co nowego?
  • Zaskakuje mnie, że przy tylu obowiązkach, konkursach i moim lenistwie udaje mi się utrzymać dobry wynik w czytaniu! Co prawda z blogowaniem jest troszkę gorzej, ponieważ wiele razy dopadała mnie chandra i nie miałam ochoty napisać czegoś, choć miałam to zaplanowane, np. wczoraj miał się pojawić post muzyczny i recenzja, a tu nici... W grudniu postaram się poprawić i być systematyczna z takimi postami!
  • Pisałam gdzieś kiedyś, że chciałabym zacząć pokazywać Wam linki do stronek, które chętnie odwiedziłam w danym miesiącu, do ciekawych artykułów i zdjęć. Stwierdziłam, że za dużo na blogu jest już różnych cyklów, niektóre niedokończone, nie pojawiają się od dłuższego czasu, dlatego linki będę Wam pokazywać podczas podsumowań każdego miesiąca. Będą to najróżniejsze linki, czasem więcej, czasem mniej. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)
  • Część z Was jest pewnie ciekawa, jak mi poszło na olimpiadach. Mianowicie nie przeszłam z niczego i jestem nawet trochę zadowolona, bo przyjaciółka przeszła z dwóch i ma dużo nauki teraz, a ja... mam większy luz i mogę się skupić na ocenach i czytaniu :)
  • Idą święta! Nie będę Was (chyba) w tym roku męczyć postami z tym związanymi, choć może coś się znajdzie ciekawego. Na Facebooka postaram się powrzucać ciekawe pomysły na przystrojenie domu, co Wy na to?
  • Święta to też czas prezentów! Chwalcie się, co chcecie dostać, o co prosicie Mikołaja, a co byłoby totalnym niewypałem. I doradźcie mi, co mam dać chłopakowi, który lubi muzykę, ale nie mam pojęcia jaki gatunek? Tak do 30 zł - wigilijka klasowa.
Linki miesiąca
Sherlock powraca! - czyli zwiastun trzeciego sezonu (wiem, jestem na czasie :P), który ktoś mi podrzucił.
Stare a ładne - czyli 70-letnie mieszkanie w nienaruszonym stanie
Niesamowita miłość ojca - nagranie, które obiegło cały świat i do mnie też trafiło.
Woody śpiewa - co robią gwiazdy "Igrzysk Śmierci" kiedy nie nagrywają? Śpiewają!

W tym miesiącu linków jest mało, ponieważ to pierwszy raz więc nie zdążyłam wszystkich zapisać. W grudniu będzie o wiele więcej :) Możecie zostawić w komentarzu jakieś ciekawe linki - z pewnością zajrzę :)

A jak Wam minął listopad?