2016/04/29

Gra Serc [zapowiedź]

Na moim blogu już dawno nie pojawiły się żadne zapowiedzi książkowe, ponieważ najzwyczajniej w świecie myślę, że autorki innych blogów dostarczają Wam wszystkim odpowiednio świeże wiadomości o zbliżających się premierach i ja już nie mam takiej potrzeby. Jednak dzisiaj mam dla Was coś wyjątkowego... książkę, która jest dokładnie taką, jaką lubię - mega romantyczną, lekko słodką, z dreszczykiem, przykrą historią w tle i nietuzinkowymi bohaterami. 

Miałam już okazję czytać fragmenty tej powieści (gdyż napisała ją moja koleżanka!) i przyznam, że wyszła jej świetna. Wyobraźcie sobie coś w stylu "Greya", "Crossa" i "Zaplątanych", ale bez seksu. Ciekawi? No to czytajcie opis!

Ann jest młodą, utalentowaną dziewczyną. Właśnie skończyła studia i przeprowadziła się z Nowego Jorku do Seattle, aby zacząć pracę marzeń w jednym z najlepszych wydawnictw na Zachodnim Wybrzeżu. Niespodziewanie, na jednej z imprez w wydawnictwie poznaje tajemniczego, ale diabelnie przystojnego i chorobliwie bogatego Christophera. Okazuje się on być największym sponsorem wydawnictwa. Wpływowy miliarder ma jednak nietypową pasję, która wiąże się z jego przeszłością. Ann z każdym spotkaniem coraz bardziej zakochuje się w Christopherze. On ma jednak opinię niedostępnego. Pełen tajemnic, skrywanego bólu i niespełnionych obietnic świat wciąga Ann. Co wyniknie z tej znajomości? Jaki sekret skrywa najbogatszy mężczyzna Zachodniego Wybrzeża?

I co? Co sądzicie o tej powieści? Dajcie koniecznie znać, czy byście po nią sięgnęli. Jej premiera zapowiedziana jest dopiero na jesień, ale może uda mi się opublikować kilka fragmentów, a także później okładkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi gościu, uprzejmie proszę o zachowanie wszelkiej kultury w komentarzach. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i zachęta, aby Wasze posty również komentować więc... do dzieła!